فاکس نیوز

د ويکيپېډيا، وړیا پوهنغونډ له خوا

فاکس خبري چینل یا فاکس نیوز چینل (په انګریزي: Fox News Channel) چې تر ډېره د فاکس نیوز په نامه پیژندل کېږي امریکایي څو ملیتي محافظه کاره خبري او سیاسي تبصره کوونکی تلویزیوني چینل او ویب سایټ دی چې مرکزي دفتر یې په نیویارک ښار کې موقعیت لري. دغه رسنۍ فاکس نیوز میډیا ته اړوند ده چې دا هم په خپل نوبت سره د فاکس کارپورېشن په نامه شرکت ته اړوندېږي. دغه رسنۍ په متحده ایالاتو کې تر ټولو زیاته کتل کېدونکې کیبلي رسنۍ ده چې په ۲۰۲۳ زکال کې یې د مالیاتو له حساب پرته د خپل بنسټګر شرکت نږدې ۷۰٪ ګټه تولید کړې. د دغه چینل خپرونې تر ډېره په مېډټاون منهتن کې د نیوز کورپ ودانۍ (1211 Avenue of the Americas) له سټوډیوګانو څخه کېږي. فاکس نیوز ۸۶ هېوادونو او قلمروونو ته نشرات لري، چې د خپلو نړیوالو نشراتو په تبلیغاتي دمو کې د فاکس ایسکټرا سیګمنټ ځانګړنې خپروي. [۱][۲][۳][۴][۵][۶][۷][۸][۹]

دغه چینل د رسنیو په برخه کې د مخکښ اسټرالیايي الاصله امریکايي سوداګر روپرټ مرداک له خوا په ۱۹۹۶ زکال کې جوړ شو څو محافظه کاره مخاطبین جلب کړي، همداو چې هغه د جمهوري غوښتونکي ګوند پخوانی رسنیز سلاکار او د سي ان بي سي (CNBC) ټلویزیون اجرایوي مدیر راجر ایلز د دغه چینل د بنسټګر اجرایوي مدیر په توګه وټاکه. دغه رسنۍ خپلې خپرونې د ۱۹۹۶ زکال د اکتوبر په ۷مه د کېبل ۱۷ میلیونو ګډون کوونکو ته پیل کړې. فاکس نیوز د ۱۹۹۰مې لسیزې په وروستیو او ۲۰۰۰مه لسیزه کې د متحده ایالاتو د کیبلي خبري شبکو په مخکښه شبکه واوښت. د ۲۰۱۸ زکال په سپټمبر میاشت کې د متحده ایالاتو ۸۷ میلیونه کورنیو (د تلویزیوني شبکو د ګډون کوونکو ۹۱٪ برخه) فاکس نیوز ته لاسرسی درلود. دغه رسنۍ په ۲۰۱۹ زکال کې د کیبلي شبکې له مخکښو رسنیو څخه شوه چې د تلویزیون په زیات لیدونکي مهال کې یې په اوسط کچه ۲.۵ میلیونه لیدونکي لرل. د ۲۰۱۶ زکال راوروسته د ۲۰۲۲ زکال تر اپرېل میاشتې پورې مرداک د دغې رسنۍ اجرایوي مشر و او سوزان سکاټ یې هم له ۲۰۱۸ زکال راهیسې اجرایوي مدیریت کاوه. [۱۰][۱۱][۱۲][۱۳][۱۴][۱۵][۱۶][۱۷][۱۸][۱۹][۲۰][۲۱]

د فاکس نیوز اړوند په جنجالي بحثونو کې د جمهوري غوښتونکي ګوند، د هغو د سیاستوالو او همدارنګه د دغه ګوند د محافظه کارو اهدافو په ګټه راپورونه شامل و، په داسې حال کې چې له دیموکرات ګوند څخه یې منفي انځور وړاندې کاوه. منتقدین یې استدلال کوي چې دغه تلویزوني چینل په ټولیزه بڼه د خبرونو سموالي ته زیان اړوي. په ۲۰۰۹ زکال کې دغه چینل په خپلو راپورونو کې پلویتوب رد کړ. د دغې رسنۍ رسمي دریځ دا دی چې له ژورنالېزم څخه به د خپل لیدلوري پر مټ په خپلواکه بڼه راپورونه خپروي. [۲۲][۲۳][۲۴][۲۵][۲۶][۲۷][۲۸][۲۹]

وروسته له هغه چې د ډومینیون ووټېنګ سیسټم په نامه شرکت د ۲۰۲۰ زکال په ولسمشریزو ټاکنو کې د فاکس پر ضد د افترا په تور دوسیه پرانیسته، د فاکس داخلي اړیکې رابرسېره شوې چې د دغې رسنۍ کارکوونکو او لوړ پوړو مدیرانو په شخصي بڼه ټاکنې غلا شوې ګڼلې وې، په داسې حال کې چې فاکس د دغه ډول ادعاوو خپرولو ته هم دوام ورکاوه. نورو اړیکو یې وښووله چې د فاکس اجرایوي مدیرې سوزان سکاټ څرګنده کړې وه چې د دغه ډول ادعاوو د واقعیت څېړنه د فاکس لیدونکي پردي کوي. فاکس په ۲۰۲۳ زکال کې دغه شرکت ته ۷۸۷.۵ میلیونه ډالر جریمه ورکړه او همدارنګه یې د محکمې دغه حکم هم تصدیق کړ چې دوی د ډومینیون شرکت اړوند ناسم مطالب خپاره کړي او په دې سره دغه دعوا پای ته ورسېده. [۳۰][۳۱][۳۲][۳۳]

د پیو څېړنیز مرکز د راپور له مخې په ۲۰۱۹ زکال کې ۶۵ سلنه جمهوري غوښتونکي او هغه کسان چې د جمهوري غوښتونکو ملاتړ یې کاوه، په فاکس نیوز (د فاکس نیوز په خبرونو) یې باور درلود. [۳۴]

تاریخچه[سمول]

د ۱۹۸۵ زکال په مۍ میاشت کې اسټرالیايي خپرندوی روپرت مرداک اعلان وکړ چې له امریکايي صنعتګر او بشرپالونکي ماروین ډیویس سره یوځای هوډ لري «د بازاریابۍ د څلورمې قوې په توګه یوه خپلواکه شبکه» رامنځته کړي چې وکولای شي په مستقیمه توګه له سي بي اس (CBS)، ان بي سي (NBC) او اې بي سي (ABC) تلویزیونو سره سیالي وکړي او د دغه چارې لپاره به د میټرومېډیا (Metromedia) شپږ تلویزیوني سټېشنونه وپېري. د ۱۹۸۵ زکال د جولای په میاشت کې د ۲۰مې پېړۍ فاکس (20th Century Fox) اعلان وکړ چې مرداک د فاکس فلم کارپورېشن د مخکښ شرکت فاکس فلم اینټرټینمېنټ (Fox Filmed Entertainment) ۵۰٪ اسهام پېرلي. [۳۵][۳۶]

وړاندې له دې چې فاکس نیوز تاسیس شي مرداک د ۲۴ ساعته خبرونو د خپرولو په برخه کې کافي تجربه خپله کړې وه ځکه چې د ۱۹۸۹ زکال پر مهال یې په بریتیا کې د سکای نیوز په نامه د اروپا لومړنی ۲۴ ساعته خبری چینل جوړ کړ. مرداک د هغو تجربو پر مټ چې له سکای نیوز او د ۲۰مې پېړۍ د فاکس په نامه شرکت د نشراتي ډولونو د بدلون له امله یې ترلاسه کړې وې، په متحده ایالاتو کې یې د یوې تلویزیوني شبکې په توګه د فاکس د تاسیس کولو په موخه د هڅو په بریالي کېدو د ۱۹۹۶ زکال د جنوري په ۳۰مه نېټه اعلان وکړ چې نیوز کورپ به په متحده ایالاتو کې د کېبل او سټلایټ پر مټ د فاکس پروګرامېنګ لپاره د نیوز کورپ د «نړیوال پلټفارم» د برخې په توګه ۲۴ ساعته خبري چینل پیل کړي.[۳۷][۳۸][۳۹][۴۰]

وروسته له هغه چې د ۱۹۹۶ زکال په فبروری میاشت کې د متحده ایالاتو د جمهوري غوښتونکي ګوند پخواني سیاسي ستراتیژي جوړونکي او د ان بي سي تلویزیون اجرایوي مدیر راجر ایلز د امریکا ټاکېنګ (America's Talking؛ اوس مهال MSNBC) په نامه کیبلي تلویزیوني چینل پرېښود، مرداک له هغه وغوښتل څو فاکس نیوز خبري چینل پیل کړي. ایلز وړاندیز وکړ، وړاندې له دې چې د ۱۹۹۶ زکال د اکتوبر په ۷مه دغه نوی چینل خپلې اصلي خپرونې پیل کړي د ۵ میاشتو لپاره به د ورځې ۱۴ ساعته ازمایښتي خپرونې وړاندې کړي. [۴۱]

۱۷ میلیونه کورنیو وشو کولای د دغه تلویزیون لومړنۍ خپرونې وګوري، خو له دې سره هم په نیویارک او لاس انجلس کې د متحده ایالاتو په لوی رسنیز بازار کې دغه چینل غایب و. د ورځې پر مهال په خبري پوښښ کې یې ۲۰ دقیقه یي یو موضوعي خپرونو لکه جرایمو او سیاست ته اړوندو خپرونو (Fox on Crime؛ Fox on Politics) چې خبري عناوین یې لرل شتون درلود. د مرکې مهم ټکي او د میلمه اړوند معلومات به د صفحې په لاندې کې لیکل کېدل. [۴۲]

د لا زیاتو لیدونکو د موندنې په موخه فاکس نیوز کیبلي شرکتونو ته د هر لیدونکی پر سر تر ۱۱ ډالرو ورکول. دغه چاره د معمولې کړنلارې پرخلاف وه ځکه چې کیبلي شرکتونو به تلویزیوني چینلونو ته د هغو له نشراتو څخه د ګټنې فیس ورکاوه. هغه مهال چې ټایم وارنر، ټېډ ټرنر ته اړوند د ټرنر خپرندویه سیسټم وپېره، د انحصار ضد یو فدرال حکم ټایمر وارنر مکلف وباله چې د خپل سي ان ان چینل سربېره باید یو بل خبري چینل هم په خپل کېبلي سیسټم کې اضافه کړي. ټایم وارنر د فاکس نیوز پر ځای د ام اس ان بی سي (MSNBC) خبري چینل په خپل کیبلي سیسټم کې اضافه کړ. فاکس نیوز ادعا وکړه چې دغه چاره د فاکس نیوز د خپرولو اړوند هوکړه نقض کوي. نیوز کارپورېشن پر خپلې هوکړې باندې په استناد هڅه وکړه چې خپل مرکزي دفتر په متحده ایالاتو او خپلې لویې سټوډیو ګانې په نیویارک ښار کې وساتي، یاد شرکت د ښاروال روډولف جولیاني د ادارې پر مټ په ټایم وارنر کیبلي شرکت (په ښار کې د دوه کیبلي شرکتونو څخه یو و) فشار راووړ چې فاکس نیوز په خپلو کیبلي نشراتو کې ورګډ کړي. چارواکو ګواښ وکړ چې که داسې ونکړي د ټایم وارنر پر ضد به یو لړ اغېزمن ګامونه اوچت کړي. [۴۳][۴۴][۴۵]

د ۲۰۱۱ زکال د سپټمبر د ۱۱مې نېټې د بریدونو پر مهال، فاکس نیوز لومړنی خبری چینل و چې د خپلې صفحې په پای کې یې د تازه معلوماتو په موخه یوه کرښه زیاته کړه. دغه کرښه پاتې شوه او لیدونکو ته یې هغه اضافي معلومات وړاندې کول چې د خبریالانو له خوا به نه تکرار کېدل او همدارنګه به یې د ورځې نور مهم خبرونه هم په کې لیکل؛ چې په دې سره یې د لیدونکو ترمنځ خپل محبوبیت زیات کړ. د ۲۰۰۲ زکال په جنوري میاشت کې فاکس نیوز د لومړي ځل لپاره د خبر رسونې په برخه کې له سي ان ان څخه مخکښ وګڼل شو. [۴۶][۴۷]

سیاسي اړوندتیاوې[سمول]

فاکس نیوز د جمهوري غوښتونکي ګوند، د جورج ډبلیو بوش او ډونالډ ټرمپ د ادارو او همدارنګه د محافظه کارو اهدافو په ګټه د ګوندي راپورونو د خپرونکي په توګه توصیف شوی دی، په داسې حال کې چې دیموکرات ګوند منفي انځوروي. منتقدین یې استدلال کوي چې دغه خبري چینل په ټولیزه بڼه د خبرونو سموالي ته زیان اړوي. فاکس نیوز په خپلو خبرونو کې پلویتوب رد کوي او رسمي دریځ یې دا دی چې له ژورنالېزم څخه د خپل لیدلوري له مخې په خپلواکه بڼه راپورونه خپاره کړي. د دغه چینل څښتن روپرټ مرداک اعتراف کړی چې د فاکس چلوونکو د ټاکنو اړوند د محافظه کارانه توطئو له نظریاتو څخه ګټنه کړې. [۴۸][۴۹][۵۰][۵۱][۵۲][۵۳]

په ۲۰۰۴ زکال کې د اوټ فاکسډ (Outfoxed) په نامه یو مستند کې څلور تنه د فاکس نیوز د پخوانیو خبریالانو په توګه معرفي شول او څرګنده یې کړه چې فاکس نیوز هغوی اړ کړي و چې «د محافظه کارانو په ګټه خبرونه جوړ کړي». فاکس نیوز بیا څرګنده کړه چې په دغه مستند کې د دغو کارکوونکو استخدام په ناسمه توګه بیان شوی. [۵۴][۵۵]

سرچينې[سمول]

  1. Nie, Norman H.; Miller, Darwin W., III; Golde, Saar; Butler, Daniel M.; Winneg, Kenneth (2010). "The World Wide Web and the U.S. Political News Market". American Journal of Political Science. 54 (2): 428–439. doi:10.1111/j.1540-5907.2010.00439.x. ISSN 1540-5907. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  2. Meyers, Christopher (July 2, 2020). "Partisan News, the Myth of Objectivity, and the Standards of Responsible Journalism". Journal of Media Ethics. 35 (3): 180–194. doi:10.1080/23736992.2020.1780131. ISSN 2373-6992. S2CID 221538960. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  3. "Media Relations". Fox News. د لاسرسي‌نېټه October 1, 2020. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  4. Lua error in Module:Lang at line 48: attempt to index field 'lang_name' (a nil value).
  5. Lua error in Module:Lang at line 48: attempt to index field 'lang_name' (a nil value).
  6. "Fox News Channel had largest cable TV audience for 7th-straight year in 2022 | Fox News". www.foxnews.com. د لاسرسي‌نېټه ۱۱ مارچ ۲۰۲۳. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  7. according to analysis by Bloomberg. (په 26 April 2023 باندې). [needed For the Murdochs, Tucker Carlson became more trouble than he was worth].
  8. (په March 1, 2011 باندې). Where in the World is FOX?. Fox News
  9. "Fox plans to run sponsored stories during ad breaks this fall". FierceVideo. June 18, 2018. د اصلي آرشيف څخه پر October 21, 2020 باندې. د لاسرسي‌نېټه September 28, 2020. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  10. (په October 7, 1996 باندې). At the new Fox News Channel, the buzzword is fairness, separating news from bias. The New York Times.
  11. Richwine, Lisa; Gibson, Ginger (July 21, 2016). "Divisive Ailes gave conservatives a TV home at Fox News". Reuters. د لاسرسي‌نېټه October 17, 2019. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  12. (په October 7, 1996 باندې). [{{{url}}} Fox Hunts TV News Niche with Channel Debut Today].
  13. (په October 1, 2008 باندې). Viewers Continuing to Flock to Cable News Networks. The New York Observer.
  14. (په September 10, 2018 باندې). Nielsen coverage estimates for September see gains at ESPN networks, NBCSN, and NBA TV, drops at MLBN and NFLN. Awful Announcing
  15. (په December 11, 2019 باندې). Fox News Ends 2019 With Biggest Prime Time Ratings Ever. Forbes.
  16. (په December 27, 2019 باندې). Cable Ratings 2019: Fox News Tops Total Viewers, ESPN Wins 18–49 Demo As Entertainment Networks Slide. Deadline Hollywood.
  17. (په December 26, 2019 باندې). Most-Watched Television Networks: Ranking 2019's Winners and Losers. Variety.
  18. Reilly, Katie (July 21, 2016). "Roger Ailes Resigns From Fox News Amid Sexual Harassment Accusations". Time. د لاسرسي‌نېټه October 17, 2019. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  19. (په July 21, 2016 باندې). Roger Ailes leaves Fox News in wake of sexual harassment claims.
  20. Lua error in Module:Lang at line 48: attempt to index field 'lang_name' (a nil value).
  21. Steinberg, Brian (May 17, 2018). "Suzanne Scott Named CEO of Fox News". Variety. د لاسرسي‌نېټه May 17, 2018. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  22. Jamieson, Kathleen Hall; Cappella, Joseph N. (February 4, 2010). Echo Chamber: Rush Limbaugh and the Conservative Media Establishment. Oxford, New York: Oxford University Press. د کتاب نړيواله کره شمېره 978-0-19539-860-1. We do this to illustrate the ways Fox News, Limbaugh, and the print and web editorial pages of the Wall Street Journal play both offense and defense in service of conservative objectives. As these case studies will suggest, the big three reinforce each other's conservative messages in ways that distinguish them from the other major broadcast media, CBS News, NBC News, ABC News, CNN, MSNBC, CNBC and major print outlets such as the Washington Post and New York Times. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  23. Skocpol, Theda; Williamson, Vanessa (September 1, 2016). The Tea Party and the Remaking of Republican Conservatism. Oxford, New York: Oxford University Press. د کتاب پاڼي 5, 8, 86, 123, 125, 130–140. د کتاب نړيواله کره شمېره 978-0-19063-366-0. ... the challenge of spreading and germinating the Tea Party idea was surmounted with impressive ease because a major sector of the U.S. media today is openly partisan—including Fox News Channel, the right-wing 'blogosphere,' and a nationwide network of right- wing talk radio programs. This aptly named conservative media 'echo chamber' reaches into the homes of many Americans ... Towering above all others is the Fox News empire, the loudest voice in conservative media. Despite its claim to be "fair and balanced", multiple studies have documented FNC's conservative stance ... Fox News's conservative slant encourages a particular worldview. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  24. (په February 28, 2018 باندې). Fox News has avoided talking about Jared Kushner's security clearance. CNN Money.
  25. Grossman, Matt; Hopkins, David A. (October 13, 2016). Asymmetric Politics: Ideological Republicans and Group Interest Democrats. Oxford, New York: Oxford University Press. د کتاب پاڼې 175. د کتاب نړيواله کره شمېره 978-0-19062-660-0. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  26. Bard, Mitchell T. (June 2017). "Propaganda, Persuasion, or Journalism?: Fox News' Prime-Time Coverage of Health-Care Reform in 2009 and 2014". Electronic News. 11 (2): 100–118. doi:10.1177/1931243117710278. S2CID 148586375. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  27. Collings, Anthony (2010). Capturing the News: Three Decades of Reporting Crisis and Conflict. University of Missouri Press. د کتاب پاڼې 166. د کتاب نړيواله کره شمېره 978-0-8262-7211-9. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  28. McCollum, Jonathan; Hebert, David G. (2014). Theory and Method in Historical Ethnomusicology. Lexington Books. د کتاب پاڼې 95. د کتاب نړيواله کره شمېره 978-1-4985-0705-9. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  29. "White House Escalates War of Words With Fox News". Fox News. October 12, 2009. د اصلي آرشيف څخه پر October 17, 2009 باندې. د لاسرسي‌نېټه March 17, 2021. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  30. (په 2023-03-29 باندې). Angry Fox News chief said fact-checks of Trump's election lies 'bad for business'. The Guardian.
  31. (په February 16, 2023 باندې). Fox Stars Privately Expressed Disbelief About Election Fraud Claims. 'Crazy Stuff.'. The New York TImes.
  32. (په April 18, 2023 باندې). Fox to pay Dominion Voting Systems $787.5 million to settle election defamation lawsuit. CNBC.
  33. (په March 31, 2023 باندې). Fox News Suffers Major Setback in Its Defamation Case. The New York Times.
  34. Lua error in Module:Lang at line 48: attempt to index field 'lang_name' (a nil value).
  35. (په May 5, 1985 باندې). Murdoch, partner plan 4th network.
  36. (په July 11, 1985 باندې). $55.9 Million Fox Film Loss.
  37. (په September 24, 2002 باندې). Business Analysis: Unstoppable Sky machine rolls on as ITV troubles worsen Dawn Airey's free-to-air television experience will be invaluable to BSkyB as it moves beyond its pay-TV model.
  38. (په July 15, 1994 باندې). [{{{url}}} Fox is a business, if not artistic, success].
  39. (په April 6, 1997 باندې). How Fox broke from the pack to become cutting-edge network.
  40. Williams, Scott (January 31, 1996). "Murdoch taps Ailes for new network; Former CNBC chief set to direct 24-hour news channel, take on CNN". Associated Press. د لاسرسي‌نېټه October 17, 2019 – عبر nl.newsbank. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  41. (په October 7, 1996 باندې). At the new Fox News Channel, the buzzword is fairness, separating news from bias.
  42. (په October 7, 1996 باندې). [{{{url}}} Fox Hunts TV News Niche with Channel Debut Today].
  43. Katz, Richard (May 1996). "Bold grab for subs: Murdoch offers $11 to carry Fox News". Multichannel News. د اصلي آرشيف څخه پر November 23, 2010 باندې. د لاسرسي‌نېټه September 1, 2010. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  44. (په October 4, 1996 باندې). Giuliani Pressures Time Warner to Transmit a Fox Channel.
  45. (په October 5, 1996 باندې). City Hall Threatens Action if Time Warner Rejects Channel.
  46. Dudak, Gary (September 11, 2012). "11 Direct Effects 9/11 Had on the Sports and Entertainment Industries". Mandatory.com. د اصلي آرشيف څخه پر September 20, 2012 باندې. د لاسرسي‌نېټه September 13, 2012. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  47. Lua error in Module:Lang at line 48: attempt to index field 'lang_name' (a nil value).
  48. Jamieson, Kathleen Hall; Cappella, Joseph N. (February 4, 2010). Echo Chamber: Rush Limbaugh and the Conservative Media Establishment. Oxford, New York: Oxford University Press. د کتاب نړيواله کره شمېره 978-0-19539-860-1. We do this to illustrate the ways Fox News, Limbaugh, and the print and web editorial pages of the Wall Street Journal play both offense and defense in service of conservative objectives. As these case studies will suggest, the big three reinforce each other's conservative messages in ways that distinguish them from the other major broadcast media, CBS News, NBC News, ABC News, CNN, MSNBC, CNBC and major print outlets such as the Washington Post and New York Times. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  49. Skocpol, Theda; Williamson, Vanessa (September 1, 2016). The Tea Party and the Remaking of Republican Conservatism. Oxford, New York: Oxford University Press. د کتاب پاڼي 5, 8, 86, 123, 125, 130–140. د کتاب نړيواله کره شمېره 978-0-19063-366-0. ... the challenge of spreading and germinating the Tea Party idea was surmounted with impressive ease because a major sector of the U.S. media today is openly partisan—including Fox News Channel, the right-wing 'blogosphere,' and a nationwide network of right- wing talk radio programs. This aptly named conservative media 'echo chamber' reaches into the homes of many Americans ... Towering above all others is the Fox News empire, the loudest voice in conservative media. Despite its claim to be "fair and balanced", multiple studies have documented FNC's conservative stance ... Fox News's conservative slant encourages a particular worldview. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  50. Grossman, Matt; Hopkins, David A. (October 13, 2016). Asymmetric Politics: Ideological Republicans and Group Interest Democrats. Oxford, New York: Oxford University Press. د کتاب پاڼې 175. د کتاب نړيواله کره شمېره 978-0-19062-660-0. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  51. Bard, Mitchell T. (June 2017). "Propaganda, Persuasion, or Journalism?: Fox News' Prime-Time Coverage of Health-Care Reform in 2009 and 2014". Electronic News. 11 (2): 100–118. doi:10.1177/1931243117710278. S2CID 148586375. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  52. Collings, Anthony (2010). Capturing the News: Three Decades of Reporting Crisis and Conflict. University of Missouri Press. د کتاب پاڼې 166. د کتاب نړيواله کره شمېره 978-0-8262-7211-9. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  53. McCollum, Jonathan; Hebert, David G. (2014). Theory and Method in Historical Ethnomusicology. Lexington Books. د کتاب پاڼې 95. د کتاب نړيواله کره شمېره 978-1-4985-0705-9. الوسيط |CitationClass= تم تجاهله (مساعدة)
  54. . FOX News Channel Statement on 'Outfoxed'.
  55. (په September 2, 2004 باندې). Fox newspeople say allegations of bias unfounded.