د کارن خبرې اترې:Af420/2019

Page contents not supported in other languages.
د ويکيپېډيا، وړیا پوهنغونډ له خوا

د پوښتنې لپاره دلته ټک يا کليک کړئ


حمله در میدان شهر[سمول]

السلام علیکم

در افغانستان، یک خودرو بمب گذاری شده در یک واحد نظامی در ولایت میدان وردک، در غرب کابل منفجر شده و قربانیان زیادی به جا گذاشته است. خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ارشد در وزارت دفاع افغانستان بدون ذکر نام گزارش کرده بیش از صد نفر از نظامیان در این حادثه کشته شده اند. طالبان مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.

شما می توانید مقاله ای در مورد حمله در میدان شهر بنویسید. بخاري سعيد خبرې اترې ۰۴:۴۵, ۲۳ جنوري ۲۰۱۹ (ہ ن و)

علیکم السلام[سمول]

و علیکم السلام و رحمه الله و برکاته ایها اخ الکرام. من زبان فارسی و عربی و فرانسوی و انگلیسی می فهمم ولی زبان فارسی دری و پشتو متاسفانه نمی فهمم.--DRIS92 (خبرې اترې) ۰۹:۴۱, ۳ سپټمبر ۲۰۱۹ (ہ ن و)

@DRIS92 برادر من فارسی زبان نیستم، ولی فارسی را تا یک جا بلد استم، خدا کنه خوب باشید! Af420 (خبرې اترې)

برادر نسبتا فارسی خوب نوشتی و فقط اشکالات کوچکی داشتی، فارسی معیار امروزی جمله شما می شود «برادر من فارسی زبان نیستم، ولی فارسی تا حدودی بلدم هستم، از خداوند سلامتی شما را خواستارم» البته جمله شما هم کاملا مفهوم را می رساند ولی فارسی رایج نبود. از آشنایی و هم صحبتی با شما بسیار خوشحالم و آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما دارم التماس دعا. والسلام علی عباد الله الصالحین.--DRIS92 (خبرې اترې) ۰۵:۱۷, ۴ سپټمبر ۲۰۱۹ (ہ ن و)

‌ من از قندهار استم، و در ویکی‌پدیای پشتو مینویسم. هیچ وخت زبان فارسی را از کدوم مدرسه یاد نگرفتم، فقط از طریق اینترنت یه چیزی رو یاد گرفتم؛ (فقط یک کوشش کردم، تا شما را در زبان شما جواب بدهم)، من زبان نروژی، انگلیسی، پشتو (زبان مادری خودم) و زبان اردو را خیلی خوب نوشته می‌‌توانم. Af420 (خبرې اترې)

Community Insights Survey[سمول]

RMaung (WMF) ۱۴:۳۳, ۶ سپټمبر ۲۰۱۹ (ہ ن و)

Reminder: Community Insights Survey[سمول]

RMaung (WMF) ۱۵:۰۹, ۲۰ سپټمبر ۲۰۱۹ (ہ ن و)

Reminder: Community Insights Survey[سمول]

RMaung (WMF) ۱۹:۰۱, ۳ اکتوبر ۲۰۱۹ (ہ ن و)